Kwiecień 2016
Wygodniej będziesz serwisował w Radomiu swojego Opla, Chevroleta, a także japońskie Mitsubishi. Od kiedy? Od połowy 2016 r., gdy Dixi-Car uruchomi nową halę serwisową, obecnie w budowie. Gdzie? Przy "obwodnicy" Radomia (trasa Warszawa-Kielce), ul. Czarnieckiego 108.
Wycofanie się marki Chevrolet z polskiego rynku zmotywowało nas do poszukiwania nowego "brandu", którym uzupełnimy malejącą liczbę Chevroletów w naszym warsztacie. I oto jest - japońskie Mitsubishi - od jesieni 2016 będziemy - oprócz autoryzacji Opla i Chevroleta - salonem, serwisem i sklepem z częściami Mitsubishi.
Dixi będzie reprezentowało w Radomiu jakość niemiecko-japońską.
Przyjrzyjmy się budowie od tyłu, od zaplecza, czyli tam, gdzie większość klientów na co dzień nie zagląda.
Stara hala serwisu została wyburzona, w jej miejscu od podstaw budujemy dla radomian, a także mieszkańców Kozienic, Starachowic, Skarżyska-Kamiennej, Warki, Puław - nową, wiekszą halę warsztatową Opel, Chevrolet, Mitsubishi. Technologia: szkielet stalowy z wypełnieniem z betonu komórkowego.
Stara hala, pamiętająca firmę Auto-Plus, była ok. 2x mniejsza. Tu, gdzie na fot. widać bramy serwisowe - wjazdy do myjni - był podwórzec. Z czterech stanowisk serwisowych zrobi się osiem, twój samochód będzie obsłużony bezzwłocznie. Pracują na zdjęciu zbrojarz, "zagęszczacz", a także monter odciągów konstrukcji stalowej - na drabinie.
Montaż zbrojenia. W tle Selgros.
Płytami OSB odcięliśmy od pyłów budowy...
... normalnie działający salon Opla, serwis Opla, Chevroleta. Na pierwszym planie nowa Astra V. Piątkowo-popołudniowe klimaty przedweekendowe.
Zagadkowa przerwa między nową halą warsztatową, a dawnym salonem Chevrolet (w którym za chwilę otworzymy salon Mitsubishi). Do czego będzie służyć owa tajemnicza luka, na pewno wie kierownik budowy... Sądząc po wystającej z podłoża rurze kanalizacji, zostanie czymś zabudowana. Może uda nam się coś ustalić.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.