Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Centrum Naprawy Powypadkowe w Radomiu. Zapraszamy

Zespół doświadczonych blacharzy, lakierników w Radomiu zaprasza. Laweta 24h i przyjazny doradca techniczny w recepcji. Dixi‑Car naprawia samochody wszystkich marek - niemieckie, francuskie, koreańskie, japońskie. Zajmujemy się skutkami zarówno dużych czołowych szkód komunikacyjnych, jak i drobnych kolizji i otarć błotnika.

Serwis blacharsko-lakierniczy w Radomiu

 

Dixi-Car - Naprawy blacharsko-lakiernicze

Radom, ul. Czarnieckiego 108

tel. (48) 360 98 26 wew. 6

pon‑pt 8‑18, sob 8‑14

Holownik 24h: 601 306 501

 

Czy naprawiacie wszystkie marki?

Tak. W Radomiu jesteśmy znani jako autoryzowany dealer, ale akurat dział blacharsko-lakierniczy Dixi-Car obsługuje wszystkie marki: japońskie, koreańskie, francuskie, niemieckie, a nawet amerykańskie. Technologie zgrzewu blach i lakierowania nadwozi nie różnią się tak między producentami.

 

Bezgotówkowa likwidacja szkód, a nawet więcej - samolikwidacja

Współpracujemy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi, zarówno z tymi o ugruntowanej pozycji na rynku, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, np. Link4, Axa, do nowych graczy na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.

Naprawa bezgotówkowa – polega na tym, że jako właściciel uszkodzonego pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Czytaj: nie ponosisz ryzyka, że ubezpieczyciel nie będzie chciał czegoś pokryć. Towarzystwo i tak zapłaci tylko tyle, na ile opiewa faktura, ale ew. "walka" o odszkodowanie spada na Dixi-Car.

Samolikwidacja – mamy również i to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.

Lakierowanie karoserii w kabinie lakierniczej

Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.

 

Przewagi Centrum Blacharsko-lakierniczego Dixi‑Car Radom

  1. Naprawy są wykonywane szybko!
  2. Współpraca z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi w ramach samolikwidacji. Obecność rzeczoznawcy na miejscu przyspiesza zakończenie naprawy
  3. 20 lat doświadczeń w likwidacji szkód komunikacyjnych
  4. Dogodna lokalizacja przy obwodnicy Radomia. Dojazd samochodem z Pl. Kazimierza Wielkiego w 6 minut (wg Google Maps)
  5. Możliwość zapoznania się przy okazji z ofertą salonu aut nowych i używanych, a także serwisu mechanicznego i ubezpieczeń
  6. Własny holownik
  7. Duży parking - u nas zawsze obfitość miejsc parkingowych

 

Kabina lakiernicza

Kabina lakiernicza.

Duża laweta pomoc drogowa

Ta laweta poradzi sobie również z samochodami dostawczymi.

 

Zakres usług

 

Jak zmieniły się naprawy blacharskie na przestrzeni 20 lat?

Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:

– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa, a przed blacharzem stawia to nowe wymagania. Nie wystarczy już tylko zespawać; po naprawie blacharskiej i lakierowaniu muszą poprawnie działać systemy pokładowe takie jak radar, kamera, aktywny tempomat, czy automatyczne hamowanie i kontra kierownicą.

Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w Polsce natężenie ruchu, co w Radomiu odczuwamy szczególnie mocno. W związku z tym nasze Centrum Blacharskie pracy ma i tak dużo.

Gdy już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został pokryty nasz samochód już w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, a co najmniej o solidnym rzemiośle. To rzemiosło jest potrzebne dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełen ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii.

Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta. Na radomskim rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - umacnia się pozycja serwisów blacharskich, które wytrzymały próbę czasu.

 

Masz szkodę?

Serwisowi blacharsko-lakierniczemu Dixi-Car powierzyło swoje samochody ok. 2000 klientów z Radomia. Mieszkasz na terenie powiatu radomskiego i masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.

Zadzwoń teraz

 

Lakiernik przy pracy

Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem.

 

Czerwone, przeszklone bramy serwisowe, warsztat blacharski

Moce przerobowe mamy wystarczające. Zapraszamy.

Wymiana poszycia bocznego dolnego

Dopasowujemy nowy panel boczny.

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Torres, rabat, suma korzyści 23 000 zł