Dudenhofen, Niemcy, 27 września 2010
Prędkość i dobre jedzenie - zapamiętają z tej imprezy handlowcy Opla. W nagrodę za dobre wyniki w sprzedaży testowali sportowe wersje samochodów Opel na torze doświadczalnym w niemieckim Dudenhofen. Ople Insignia OPC, Astra OPC, Zafira OPC i Corsa OPC osiągają prędkości powyżej 200 km/h, stąd budowane są dla nich specjalne drogi, po których nie poruszają się inne, wolniejsze pojazdy. Jedną z takich dróg jest tor doświadczalny Opla w Dudenhofen...
Tor służy m.in. do testowania pojazdów prototypowych. 27 września jednak naród niemiecki udostępnił ten kawałek autostrady (nie posiadający na wyposażeniu żadnych znaków zakazu) bratniemu narodowi polskiemu. Efekt nie był zaskakujący - widać go na poniższych zdjęciach.
|
Logo OPC (Opel Performance Center) i Opla a także nisko zawieszone samochody - nie trudno się domyślić, do czego służy tor doświadczalny w Dudenhofen, Niemcy. |
|
Nie bez powodu łuki na torze mają nachylenie do 40 stopni. Czas naświetlania tego zdjęcia = 1/500 sekundy. |
|
W obrębie toru w Dudehofen są i miejsca, gdzie prędkość spada w okolice zera. |
|
Flota, na której ćwiczyli polscy handlowcy Opla. |
|
Szybka jazda wywołała radość, ... |
|
... głód... |
|
... ale i obrażenia. Na szczęście na tyle niegroźne, że obyło się bez wizyty Rettung Service. Zresztą ten akurat obywatel jest z pewnością członkiem niemieckiej kasy chorych. |
|
Uczetsnicy jeździli "na" Insigni OPC ... |
|
... Astrze OPC ... |
|
... i na Corsie OPC. |
|
Ooo? To już 200? |
|
Ćwiczono slalomy ... |
|
... i jazdę na wprost w "długim wąskim korytarzu". |
|
Ci państwo na codzień chodzą w tzw. gajerach. Także mimo wizyty w Dudenhofen w sumie to im nie zazdrościmy... |
|
... chyba że możliwości zakupu samochodu OPC w przytorowym sklepie. |
|
|
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.