Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Handlowcy Opla ćwiczą w Dudenhofen

 

 

Dudenhofen, Niemcy, 27 września 2010

 

Prędkość i dobre jedzenie - zapamiętają z tej imprezy handlowcy Opla. W nagrodę za dobre wyniki w sprzedaży testowali sportowe wersje samochodów Opel na torze doświadczalnym w niemieckim Dudenhofen. Ople Insignia OPC, Astra OPC, Zafira OPC i Corsa OPC osiągają prędkości powyżej 200 km/h, stąd budowane są dla nich specjalne drogi, po których nie poruszają się inne, wolniejsze pojazdy. Jedną z takich dróg jest tor doświadczalny Opla w Dudenhofen...

Tor służy m.in. do testowania pojazdów prototypowych. 27 września jednak naród niemiecki udostępnił ten kawałek autostrady (nie posiadający na wyposażeniu żadnych znaków zakazu) bratniemu narodowi polskiemu. Efekt nie był zaskakujący - widać go na poniższych zdjęciach.

 

 

 

Tor Opel w Dudenhofen, Niemcy

 

Logo OPC (Opel Performance Center) i Opla a także nisko zawieszone samochody - nie trudno się domyślić, do czego służy tor doświadczalny w Dudenhofen, Niemcy.

Prędkość

 

Nie bez powodu łuki na torze mają nachylenie do 40 stopni. Czas naświetlania tego zdjęcia = 1/500 sekundy.

Nawierzchnia żwirowa

 

W obrębie toru w Dudehofen są i miejsca, gdzie prędkość spada w okolice zera.

Ople OPC na torze w Dudenhofen

 

Flota, na której ćwiczyli polscy handlowcy Opla.

Uczestnik

 

Szybka jazda wywołała radość, ...

Głód

 

... głód...

Lekkie obrażenia

 

... ale i obrażenia. Na szczęście na tyle niegroźne, że obyło się bez wizyty Rettung Service. Zresztą ten akurat obywatel jest z pewnością członkiem niemieckiej kasy chorych.

Insignia OPC

 

Uczetsnicy jeździli "na" Insigni OPC ...

Astra OPC

 

... Astrze OPC ...

Corsa OPC

 

... i na Corsie OPC.

Kierowca

 

Ooo? To już 200?

Slalom

 

Ćwiczono slalomy ...

Długa prosta

 

... i jazdę na wprost w "długim wąskim korytarzu".

Uczestnicy

 

Ci państwo na codzień chodzą w tzw. gajerach. Także mimo wizyty w Dudenhofen w sumie to im nie zazdrościmy...

Modele OPC

 

... chyba że możliwości zakupu samochodu OPC w przytorowym sklepie.

Mokra nawierzchnia

 

 
Opony  

 

 

 

Inne relacje z imprez

 

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Fotoreportaże z życia firmy
Fotoreportaże z życia firmy

Zobacz fotoreportaże
Blog
Blog menedżerów Dixi-Car

co słychać na blogu
Linki
Linki do stron partnerskich

linki
Media
Dla mediów

Informacje prasowe


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Torres, rabat, suma korzyści 23 000 zł